Skip to content

invisible hand

April 11, 2008
sevgili hocam bak bu sıradaki parça sana
 
görünmez el nedir biliyomusun hocam? görünmez el dediğin insanın en ihtiyaç duyduğu anda etrafındaki bütün ellerin birden görünmez olmasıdır..
 
bunu değil adam smith
haydar dümeni getirsen bilemez hojam
 
bunu yarım litre sıcak bira içen bu zavallı ben bile bilemem
 
kimin eli kimin neresinde dersen o el görünmezdi hocam
hatta kimine göre o "tanrının eliydi" belki..
 
yada fatma ananın eli?
 
bana ne canım benim elim mi?
 
bırakınız canım geçsinler demeyle olmaz bu işler adam smith amca.. öyle 5 cilt kitap yazdım diye havalanma..
 
bırak bi kop git artık.. benim derdim bana yeter..
 
öpüyorum adam seni
hocam seni de
sevmiyorum hiçbirinizi!
 
 
 
From → Uncategorized

Leave a Comment

Leave a Reply

